München, Deutschland
 
E-mail: bk_shkola@yahoo.de    Tel: +4917696851754      Неділя, 17.12.2017, 12:41

Українська Суботня Школа

м. Мюнхен




 
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
 

Оцінювання знань

Оцінювання мовленнєвої компетентності учнів

І. Аудіювання (слухання ­ розуміння)

Оцінюється здатність учнів сприймати на слух незнайоме за змістом висловлювання з одного прослуховування: розуміти мету висловлювання; фактичний зміст; причинно­наслідкові зв’язки; тему й основну думку висловлювання; виражально­зображувальні засоби прослуханого тексту; давати оцінку прослуханому.

II. Читання

Читання вголос

Оцінюється здатність учнів:

–          демонструвати певний рівень розуміння прочитаного;

–          виявляти вміння читати з достатньою швидкістю, плавно, з гарною дикцією, відповідно до орфоепічних та інтонаційних норм;

–          виражати за допомогою темпу, тембру, гучності читання особливості змісту, стилю, авторський задум;

–          пристосовувати читання до особливостей слухачів (ступеня підготовки, зацікавленості певною темою тощо);

–          емоційно реагувати на прочитане;

–          знаходити в тексті незнайомі слова.

Читання мовчки

Оцінюється здатність учнів:

–          читати незнайомий текст із належною швидкістю;

–          розуміти й запам’ятовувати після одного прочитання фактичний зміст;

–          визначати причинно­наслідкові зв’язки між частинами тексту;

–          відрізняти тему й ідею (основну думку) висловлювання;

–          спостерігати й виявляти ті засоби, за допомогою яких автор досягає мети;

–          знаходити в тексті незнайомі слова;

–          демонструвати різні види читання.

III. Говоріння й письмо (діалогічне та монологічне мовлення)

Діалогічне мовлення

Оцінюється здатність учнів: ініціювати комунікативну взаємодію; налагоджувати й підтримувати міжособистісну комунікацію; адекватно реагувати на співрозмовника; демонструвати певний рівень обізнаності з теми, що обговорюється; висловлювати особисту позицію щодо теми, яка обговорюється; добирати аргументи на підтвердження власної позиції; здійснювати адекватний добір мовно­виражальних засобів; формулювати різні запитання й давати розгорнуту відповідь; у виборі рішень керуватися системою цінностей, схвалених суспільством; володіти типами мовленнєвої діяльності; відчувати стан співрозмовника; організовувати конструктивне розв’язання конфліктних ситуацій; користуватися прийомами стимулювання й підтримування розмови; дотримуватися теми спілкування; дотримуватися норм літературної мови; демонструвати певний рівень вправності у процесі діалогу (стислість, логічність, виразність, доречність, винахідливість тощо).

Монологічне мовлення

Говоріння (усні переказ і твір); письмо (письмові переказ і твір)

Оцінюється здатність учнів: виявляти обізнаність із теми, що розкривається (усно чи письмово); здобувати потрібну інформацію в різноманітних джерелах для створення власних усних і письмових висловлювань; будувати висловлювання певного обсягу, типу й стилю, добираючи й упорядковуючи необхідний для реалізації задуму матеріал (епізод із власного життєвого досвіду, прочитаний або прослуханий текст, епізод із кінофільму, сприйнятий (побачений чи почутий) твір мистецтва, розповідь іншої людини тощо) і використовуючи мовні засоби оформлення; продукувати чітке, плавне, зв’язне мовлення з ефективною логічною структурою, що допомагає слухачеві сприйняти й запам’ятати почуте; будувати композиційно й змістовно завершене висловлювання; ураховувати мету спілкування, адресата мовлення; формулювати основну думку висловлювання; розкривати тему висловлювання тощо.

Під час оцінювання усного монологічного мовлення враховуються також такі аспекти: здатність дотримуватися культури мовлення й правил спілкування з урахуванням мовленнєвих ситуацій; виявляти певний рівень творчої діяльності; вільно й невимушено триматися перед слухачами, підтримувати з ними зоровий контакт; доцільно й ефективно використовувати позамовні засоби (постава, міміка, жести).

ІV. Оцінювання знань з мови й мовних умінь

Перевірці підлягають уміння правильно писати слова на вивчені орфографічні правила і словникові слова, визначені для запам'ятовування; ставити розділові знаки відповідно до опрацьованих правил пунктуації; належним чином оформлювати роботу.

Основною формою контролю за рівнем сформованості в учнів правописної компетентності є контрольний диктант. Матеріалом є текст, доступний для учнів певного класу.

Контрольна перевірка з української мови здійснюється фронтально та індивідуально. Фронтально оцінюються: аудіювання, читання мовчки, диктант, письмовий переказ і письмовий твір, мовні знання й уміння.

Індивідуально оцінюються: говоріння (діалог, усний переказ, усний твір) і читання вголос. Для цих видів діяльності не відводять окремого уроку. Результати оцінювання виставляють у колонку без дати й ураховують у найближчу тематичну. Повторне оцінювання всіх видів мовленнєвої діяльності не проводять.

Пошук
Календар
«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Друзі сайту
Українська Греко-Католицька Церква м. Мюнхен

Українська Православна Церква м. Мюнхен

Українська Скаутська Організація Пласт

Спілка Української Молоді

Союз українських студентів у Німеччині

Посольство України у Німеччині

Весела абетка

Розвиваймо «правильну» українську мову!

УКРАЇНСЬКА БІБЛІОТЕКА

Українська казка

Кобзар

Невмирущі поетичні скарби нашої мови

Великий тлумачний словник сучасної української мови

Нова Мова - оновлення української мови

Українська вишивка

Про писанку (німецькою)

Українська Суботня Школа у Відні

Українська Школа "Рідна Школа" м.Бюлах, кантон Цюріх, Швейцарія


Українська Суботня Школа в Майнці
 

Copyright MyCorp © 2017
Створити безкоштовний сайт на uCoz